4

Peluang Perniagaan Besar di KLIA2

Posted by Ridhwan Othman on Monday, April 09, 2012 in
Assalamuaikum dan salam sejahtera..

Admin nak kongsikan sedikit mengenai peluang perniagaan yang mungkin akan merubah mana-mana syarikat kecil dalam keuntungan yang besar. Tender ketiga lot perniagaan di KLIA2 akan dibuka tak lama lagi. Wah, pelanggan mesti ramai tu. Dapat satu lot kat situ, mesti best walaupun sewa mahal agaknya. (hehehe)


Model KLIA2 yang baru dibina
Berita mengenai tender ketiga ini boleh dibaca di Utusan Malaysia Bahagian Korporat. Maklumat lanjut mengenai penerangan dan cara-cara memohon tender ini bolehlah layari laman sesawang KLIA2RETAIL.


p/s: kalau lah admin ada duit banyak, memang dah lama dah admin invest kat tempat macam ni. Pelanggan tak akan putus-putus datang.


Tagline admin: Ini pendapat saya, PENDAPAT ANDA?

4 Comments


peluang perniagaan yang menjamin masa depan, namun yang penting perlu ada modal..huk


@puteri kasih: betul tu puteri tapi modal kena besar betul la jwbnya..huhu


Satu lagi peluang berniaga kat sini. Modal kecil, untung besar dan berterusan.


bagaimananya cara nak sewa?

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © 2011 Pendapat Niaga ~ Perniagaan | Psikologi ~ All rights reserved. Edited by Pendapat Niaga. | Bloggerized by Pendapat Niaga.