18

Wordless Wednesday #4

Posted by Ridhwan Othman on Tuesday, March 13, 2012 in
Assalamualaikum dan salam sejahtera..

Admin meneruskan lagi tradisi Wordless Wednesday dengan mengenang kembali isu lama dalam gambar di bawah. Ingat tak lagi isu ini?


P/S: Dalam berniaga, nak kreatif pun kenalah fikir hukum hakam dan prospek pelanggan kita nanti. Yang ni confirm HARAM.

Tagline admin: Ini pendapat saya, PENDAPAT ANDA?

18 Comments


Hampir terlupa isu mee ni, tq mengingatkan kembali, mmg sah2 haram


50% halal ?? mcm2 la...


@embunrosaliza: same2..igt mengingatkan bagus..;)

@mawar: dunia skrg kn, mmg cm2..mcm2 hal

@eiyss: hehe..teruk kn?


Oh gad. hahahahahhaha nak tergolek tegok ni. hehehe


@amir baker: hahaha..tergelak knp ek? ;P


Nasib baik takda kat Malaysia. Aduyai~

Follow blog kamu~


50% halal...hahahha


rasa ayam babi... wow... hahaha


@siti nurhuda: thx sbb follow..;) mmg xkan ada kat Malaysia..huhu

@hanif: kelakar kan? ;)

@review: kononnya semua golongan boleh makan lah 2..huhu


dasyat benar iklan dia..


wahhhhh
siap 50% halal tuuu ..
adehhhhhhhhhhh

dikk akak mohon copy utk sharing di umah akak ye .. TQ


@ieda, nurulhanif: mmg dahsyat..silakan la..;)


Ingatkan sebab model tu.. Lepas tu baru perasan kehalalannya yang separuh tu.. Ikut dan je diaorang kan.. buat syarat untuk pasarkan kat semua.. Nasib baik ktak jual kat sini..


mcam2 sekarang ni -_-


50% halal.. hahaha
nasib baik x der kat malaysia :)


@gnesop: kerajaan kita masih lagi ketat bab agama ni..huhu


rasa ayam babi?? lol.

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © 2011 Pendapat Niaga ~ Perniagaan | Psikologi ~ All rights reserved. Edited by Pendapat Niaga. | Bloggerized by Pendapat Niaga.